Vuosikokous perjantaina 17. toukokuuta 2024

Karl Marx -seuran sääntömääräinen vuosikokous järjestetään perjantaina 17. toukokuuta 2024 klo 14-17 Tieteiden talolla (Kirkkokatu 6, 00170 Helsinki), sali 504.

Huom! Vuosikokous järjestetään tavallisuudesta poiketen perjantaina. Tavallisesti kokous on järjestetty lauantaina, mutta tällä kertaa se ei seurasta riippumattomista varausteknisistä syistä onnistunut. Toivomme silti runsasta osanottoa, vaikka kyse onkin arkipäivästä. Vuosikokouksen työjärjestys on annettu alla.

Heti varsinaisen vuosikokousosion jälkeen tri Sakari Hänninen esitelmöi ”poliittisen luovuuden” teemasta lähtökohtanaan tänä vuonna julkaisemansa kirja Political Creativity. Antonio Gramsci on Political Transformation. Esitelmän jälkeen keskustelua. Jäsenet tervetuloa!

Työjärjestys

1. Kokouksen avaus
  2. Läsnäolijoiden toteaminen
  3. Laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen