Karl Marx -seuran ja MYTS:in kesäkoulu 2016 CALL OF PAPERS

marxseurankesakoulu
Kirjoitatko Marxiin tai marxismiin liittyvää opinnäytetyötä tai artikkelia?

Tule kehittelemään ideoitasi Karl Marx -seuran ja Marxilaisen Yhteiskuntatieteen Seuran kesäkouluun Metalli 49:n kesänviettopaikkaan Paraisten Ali-Kirjalaan pe. 29.7 – su. 31.7. 2016.

Teksti voi olla esimerkiksi luonnos kandintutkielman tai gradun luvuksi, tai artikkelikäsikirjoitus. Se voi olla vielä kehittelyvaiheessa tai viimeistelyä vaille valmis.

Viikonlopun hinta paperin esittäjälle 30 euroa/vähävaraisille 50 euroa/muille 100 euroa. Halvinta julkista kulkuneuvoa käyttävien matkakulut korvataan.

Ohjaajina YTT, yliopistonlehtori Juha Koivisto (Tampereen yliopisto), VTT, johtava tutkija Pertti Honkanen (Kela) ja FT, professori Vesa Oittinen (Aleksanteri-instituutti).

Lisätietoa, papereiden abstraktit ja ilmoittautumiset 30.5. mennessä: paula.rauhala [at] uta.fi tai joel.kaitila [at] gmail.com.

Tapahtuma Facebookissa.