Tutkimus & kritiikin artikkelityöpaja

Tutkimus & kritiikki -lehti järjestää sunnuntaina 3.12. artikkelityöpajan kaikille lehdessä julkaisusta kiinnostuneille Rauhanasemalla Helsingissä. Tervetulleita ovat niin vertaisarviointiin tähtäävät tutkimusartikkelit, katsaukset kuin puheenvuorotkin.
Tutkimus & kritiikki on Karl Marx -seuran julkaisema poikkitieteellinen aikakausjulkaisu. Lehti julkaisee suomen-, englannin- ja ruotsinkielisiä artikkeleita.
Artikkelityöpaja pidetään Helsingissä, Itä-Pasilassa sijaitsevalla Rauhanasemalla (Veturitori 3) klo 12–17. Tutkimus & kritiikki maksaa osallistujien matkakulut edullisia julkisia kulkuneuvoja käyttäen.
Artikkelityöpajassa esitellään Tutkimus & kritiikki -lehteä, sen toimitusprosessia ja linjaa. Tämän ohella sinulla on mahdollisuus saada kommentteja tekstiisi lehden toimituksen jäseniltä ja muilta artikkelityöpajaan osallistuvilta. Artikkelityöpajaan ovat tervetulleita niin vertaisarviointiin tähtäävät tutkimusartikkelit, katsaukset kuin puheenvuorotkin.
Artikkelityöpajan tekstien takaraja on sunnuntaina 19.11.
Jokaiselle tekstille etsitäänmahdollisuuksien mukaan kommentaattori, jonka ohella lehden toimituksen jäsenet lukevat ja kommentoivat niitä paikan päällä. Tutkimus & kritiikki -lehden artikkelityöpajaan mahtuu 5–6 tekstiä.
Lisätietoja antaa Saska Heino, jolle myös artikkelityöpajan tekstit lähetetään. Sähköposti: etunimi.sukunimi(at)gmail.com.

Artikkelityöpajan järjestämistä tukee Tiedekustantajien liitto.

Tutkimus & kritiikki: