Talvikoulu 2014: poliittinen taloustiede

Kirjoitatko tai suunnitteletko Marxiin tai marxismiin liittyvää proseminaarityötä, kurssiesseetä, gradua tai muuta kirjoitusta? Tule kehittelemään ideoitasi Karl Marx –seuran ja Marxilaisen yhteiskuntatieteen seuran talvikouluun. Myös aivan alkuvaiheessa olevat kirjoitukset ovat tervetulleita!

Teemana on tällä kertaa poliittinen taloustiede. Ohjaajana toimivat VTT Pertti Honkanen ja YTT Juha Koivisto.

Talvikoulu järjestetään lauantaina 15.3. Aleksanteri-instituurissa, Unioninkatu 33, Helsinki.

Mukaan mahtuu neljästä viiteen paperia. Tapahtumaan voi osallistua myös ilman omaa tekstiä. Paperien dead line on 28.2. Saat käsiteltävät tekstit sähköpostiisi kaksi viikkoa ennen tapahtumaa.

Talvikoulu on osallistujille maksuton. Pääkaupunkiseudun ulkopuolelta tuleville opiskelijoille ja vähävaraisille korvataan matkakulut.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja: paula.m.rauhala[a]helsinki.fi

Talvikoulu.pdf