Kesäkoulu 2.–4.elokuuta

Kirjoitatko Marxiin tai marxismiin liittyvää opinnäytetyötä, artikkelia tai tutkimussuunnitelmaa? Tai oletko muuten kiinnostunut aiheesta? Nyt on taas se aika vuodesta, jolloin on mahdollista hakea Karl Marx -seuran ja Marxilaisen yhteiskuntatieteen seuran (MYTS) kesäkouluun. Tule kehittämään ideoitasi leppoisassa ympäristössä Metalli 49:n (nykyinen Turun Teollisuustyöväen Ammattiosasto 49) kesänviettopaikkaan Paraisten Ali-Kirjalaan pe 2.8.–su 4.8.2019.

Kesäkoulussa saat palautetta ja ohjausta alan johtavilta asiantuntijoilta Suomessa ja pääset keskustelemaan muiden aiheesta kiinnostuneiden kanssa. Osallistumismaksut: paperin esittäjälle 30 euroa; opiskelijoille, eläkeläisille ja työttömille 50 euroa; muille 100 euroa. Matkakulut korvataan halvimpien julkisten kulkuneuvojen hintojen mukaisesti. Maksuton ruokailu. Rajallinen määrä osallistujapaikkoja.

Kysy lisätietoa, lähetä hakemus ja mahdolliset papereiden abstraktit 2.6.2018 mennessä sähköpostilla: miika.kabata(at)gmail.com.

Tervetuloa!